vrijdag 5 augustus 2022

VVV – Almere City

Wat ik wil
Een lekker langzame wandeling van station naar stadion

Wat ik kreeg
Een lekker langzame wandeling van station naar stadion


***

Wat ik wil
Koelie

Wat ik kreeg
Engelachtige types

***

Wat ik wil
Een onverstaanbare speaker

Wat ik kreeg
Een onverstaanbare speaker

***

Wat ik wil
VVV dat de eerste helft richting stad speelt. Een tegenstander die in de eerste helft oppermachtig is en op een 2-0 voorsprong komt. VVV dat de tweede helft richting Duitsland speelt, oppermachtig is en in blessuretijd de verlossende 3-2 scoort. (Eigenlijk wil ik dus een wedstrijd die zich grotendeels voor het doel aan de Duitse kant afspeelt.)

Wat ik kreeg
VVV dat de eerste helft richting stad speelt. VVV dat in de eerste helft oppermachtig is en op een 2-0 voorsprong komt. VVV dat de tweede helft richting Duitsland speelt, nauwelijks van de eigen helft af komt en uit een schaarse counter de eindstand op 3-0 bepaalt. (Eigenlijk kreeg ik dus een wedstrijd die zich grotendeels voor het doel aan de stadskant afspeelde.)

***

Wat ik wil
Kees de Boer die onherkenbaar is ten opzichte van vorig seizoen

Wat ik kreeg
Kees de Boer die onherkenbaar is ten opzichte van vorig seizoen

***

Wat ik wil
Gezangen, de hele wedstrijd door

Wat ik kreeg
Gezangen, de hele wedstrijd door

***

Wat ik wil
Een keeper van VVV die is gehuld in een shirt met lange mouwen en een korte broek

Wat ik kreeg
Een keeper van VVV die is gehuld in een shirt met korte mouwen en een lange onderbroek tot op de enkels met daaroverheen een korte broek

***

Wat ik wil
Alsjeblieft geen focking gewauwel achter me van mannen die de godganse wedstrijd toestanden op hun werk staan te bespreken

Wat ik kreeg
Focking gewauwel achter me van mannen die de godganse wedstrijd toestanden op hun werk staan te bespreken.

***

Wat ik wil
Danny Post die schoffelt, een gele kaart krijgt na een roekeloze sliding en dankbaar wordt toegezongen door de VVV-aanhang

Wat ik kreeg
Danny Post die tien minuten anoniem meehobbelt, niet één overtreding maakt, geblesseerd raakt, gedesillusioneerd het veld verlaat en dankbaar wordt toegezongen door de VVV-aanhang

***

Wat ik wil
Gezangen in de trein op de terugweg

Wat ik kreeg
Geen gezangen in de trein op de terugweg

***

Wat ik wil
Heel veel

Wat ik kreeg
Vrij veel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten