zaterdag 8 februari 2020

Heerenveen – VVV

18.36 uur. V. stuurt opstelling via Whatsapp
Ik: ‘Vrij logische opstelling denk ik.’
V: ‘Denk ik ook.’
Ik: ‘Evengoed 4-0 voor Heerenveen denk ik.’
V: ‘Had het niet anders van je verwacht.’
Ik: ‘En jij dan?’
V: ‘2-2.’
Ik: ‘Had het niet anders van je verwacht.’
V: ‘Ok.’

19.43 uur. Beide ploegen betreden het veld
V: ‘Heeft kerstboom het uitshirt gewoon aangetrokken?’
Ik: 🤣
V: ‘Dat is geen antwoord op mn vraag.’
Ik: ‘Bezuiniging waarschijnlijk. Antwoord is dus ja.’


19.49 uur. Van Bergen laat Roel Janssen hielen zien
Ik: ‘Janssen vandaag rood denk ik.’
V: ‘Kans zit er wel in.’

(20.08 uur. FOX-commentator Sjors Blaauw: ‘Het moet allemaal nog een beetje loskomen vanavond in Heerenveen.’)

20.08 uur. Van Ooijen krijgt geel nadat hij bij z’n tegenstander is weggedraaid  
Ik: ‘Belachelijke gele kaart.’
V: ‘Klopt. Scheids meent zichzelf weer veel.’
Ik: ‘Hebben wij weer.’
V: ‘Klopt.’

20.11 uur. Ejuke gaat per ongeluk op gezicht Christian Kum staan
V: ‘Dan zou dit volgens de scheids ook geel moeten zijn.’
Ik: ‘Klopt. Als Kum er maar niet uit moet.’
V: ‘Idd hopen van niet.’
Ik: ‘Weer uitblinker tot nu toe.’
V: ‘Dat ziet er niet uit alsof hij verder gaat.’
Ik: ‘Nee.’


(20.15 uur. FOX-commentator Sjors Blaauw: ‘Het stormt nog niet echt in Heerenveen.’)

20.18 uur. Kum – die toch door kon – wint z’n zoveelste duel
Ik: ‘Kum speelt echt geweldig. Wint elk duel.’
V: ‘Klopt. En Sinclair kan wat mij betreft in de rust wel eruit gehaald worden.’
Ik: ‘Zat ik ook al te denken. Yeboah erin.’
V: ‘Ja geen Wright in ieder geval.’

20.31 uur. Ejuke dreigt Kum eruit te lopen en alleen op Pachonik af te gaan. Kum herstelt zich op wonderbaarlijke wijze
V: ‘Goeie tackle van Kum.’
Ik: ‘Klopt. Hele goeie.’


(20.39 uur. FOX-analist Kees Kwakman: ‘Aan de bal is het echt verschrikkelijk bij VVV.’)

20.51 uur. Tweede helft staat op punt van beginnen. Yeboah vervangt Sinclair
V: ‘Eindelijk.’
Ik: ‘Wissel hadden we goed in elk geval.’
V: ‘Klopt.’

21.02 uur. VVV krijgt penalty
Ik: ‘Terecht.’
V: ‘Vind ik ook.’

21.04 uur. Opoku benut penalty
V: ‘Yes.’
Ik: 😀


(21.06 uur. FOX-commentator Sjors Blaauw: ‘VVV speelt naar z’n mogelijkheden.’)

21.16 uur. Floranus maakt 1-1
Ik: ‘Pachonik stond verkeerd.’
V: ‘Was de man van Bruns volgens mij.’
Ik: ‘Doet Bruns ook mee dan?’

21.20 uur. Simon Janssen staat klaar om in te vallen
Ik: ‘Janssen voor Van Ooijen neem ik aan.’
V ‘Nee dus.’
Ik: ‘Bruns. Kan idd ook. Geen bal geraakt. Cattermole hebben ze blijkbaar helemáál geen vertrouwen meer in.’
V: ‘Heb je nu ook niet heel veel aan.’
Ik: ‘Aan Janssen ook niet als ze alleen maar verdedigen.’
V: ‘Klopt maar daar zit wel meer aanvallends in als je het nodig hebt.’
Ik: ‘Klopt.’

21.33 uur. Kum voorkomt met geweldige interceptie geheid doelpunt Heerenveen
Ik: ‘Wéér Kum.’
V: ‘Dat was weer een fantastische tackle.’
Ik: ‘Klopt.’


(21.37 uur. Vier minuten blessuretijd. FOX-commentator Sjors Blaauw: ‘We krijgen er nog zo’n secondje of 360 bij.’)

21.41 uur. Afgelopen
Ik: ‘4-0 voor Heerenveen. Ik zei het toch?’
V: ‘2-2 is toch echt dichterbij.’
Ik: ‘Klopt.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten