zaterdag 28 januari 2023

VVV – ADO Den Haag

Ik erger me aan de politiemacht bij de ingang
Ik verbaas me over de lege tribunes
Ik mis de man schuin achter me
Ik zie dick advocaat langs lopen
Ik denk aan hem in geblokt vvv-shirt
Ik houd van hem ondanks alles
Ik vervloek het verliezen van de toss
Ik hoor uitsluitend gepraat over ajax
Ik heb het koud
Ik verlang naar grumpy old men
Ik erger me aan kees de boer
Ik raak gefrustreerd over al het balverlies
Ik krijg het steeds kouder
Ik lijd onder het gebrek aan spektakel
Ik begroet de rust
Ik overweeg een daad te gaan stellen
Ik besluit een daad te gaan stellen
Ik ga een daad stellen
Ik sta op
Ik verlaat mijn stoeltje
Ik begin te lopen
Ik passeer de dug-outs
Ik loop door een geopend hek
Ik buig af naar links
Ik ben achter de goal aan de stadskant
Ik kies een stapositie
Ik verbaas me over het andere perspectief
Ik ben tevreden over mijn gestelde daad
Ik verheug me op de tweede helft
Ik stoor me aan het geroezemoes hier
Ik heb het koud
Ik bespeur geen verbetering in het spel
Ik erger me aan kees de boer
Ik ben helemaal niet veeleisend
Ik wens alleen een beetje spektakel
Ik betreur het gebrek aan spektakel
Ik krijg het steeds kouder
Ik hoor alleen midden-limburgs hier
Ik houd niet van midden-limburgs
Ik veer op bij het slotoffensief
Ik verlang ineens intens naar een goal
Ik schuif voetje voor voetje op richting goal
Ik sta klaar om hartstochtelijk te juichen
Ik ben ontgoocheld dat het niet zover komt
Ik loop richting de dug-outs
Ik zie dick advocaat gewillig poseren
Ik houd van hem ondanks alles
Ik zie kees de boer als enige fans begroeten
Ik verzoen me weer met kees de boer
Ik druip af
Ik moet nog even plassen
Ik hoor uitsluitend midden-limburgs
Ik daal de berg af
Ik heb koude tenen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten