zaterdag 15 oktober 2022

VVV – FC Dordrecht

Bomen. Echt? Staan er bomen achter de voormalige hoofdtribune? Waar komen die ineens vandaan? Ze staan er alsof ze er al jaren staan. Statig. Zelfbewust. Doodstil, geen blad dat beweegt. Beschenen door de stadionlampen. Alleen hun contouren onthullend. Daarmee hun onweerstaanbare aantrekkingskracht vergrotend. Minzaam neerkijkend op het gepruts ver beneden hen.


Meer heb ik niet te zeggen over VVV-FC Dordrecht.

Dacht ik.

Totdat ik vanochtend ineens een bericht in mijn mailbox aantrof van vriend Frank S, voormalig inwoner van M, huidig inwoner van B, deeltijdinwoner van L en toekomstig inwoner van H. Zó mooi:

WAARHEID, de harde

Wie ben ik
Waar was ik
Wedstrijd, oh ja
Waterig, niet koud
Wind, nee
Wolkenluchten, vroeg donker
Wederom verloren
Wie is Aliou Baldé
Welke minuut (39)
Wij hadden veel meer balbezit (70/30)
Waren we vanavond toeristen?
Waar is de VVV van Dordrecht mijnheer?
Wegwijs in Dordrecht
Weg kwijt tegen Dordrecht
Waar waren onze verdedigers?
Wisselspeler Roemer, en ook kansen voor Huisman, Smans:
Waarom scoorden jullie niet?
Waarom doe ik mijzelf dit aan
Wekelijkse misère
Winnen blijft moeilijk
Waren niet wakker genoeg
Weetje: 85% passnauwkeurigheid
Wat dan weer niet slecht is
Wanneer worden we
weer keuken kampioen
Wie niet wint, verliest
Wijze woorden
Was getekend

Wim
(Wat niet waar is)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten